Archiwizacja automatyczna

Domyślnie w Unistore każdy dokument ładowany do skrzynki odbiorczej po przetworzeniu pojawia się w widoku danej skrzynki. Następnie użytkownik nadaje mu wybraną kategorię i dodatkowo opisuje go formularzem, zdefiniowanym dla ustawionej kategorii. Po wykonaniu tych operacji dokument trafia do rejestru danej kategorii.

Istnieje jednak możliwość pominięcia kroku opisywania dokumentów i automatyczna archiwizacja dokumentów ładowanych do danej skrzynki. Jeśli w wybranej skrzynce odbiorczej administrator systemu ustawi pole Automatyczna kategoria, każdy z dokumentów ładowanych do tej skrzynki będzie od razu otrzymywał ustawioną kategorię i trafiał do rejestru z pominięciem kroku opisywania:

Automatyczna skrzynka odbiorcza

Funkcję tę możesz wykorzystać, jeśli chcesz po prostu tylko ładować dokumenty do archiwum Unistore bez ich opisywania, a następnie wyszukiwać konkretne dokumenty korzystając z funkcji wyszukiwania na podstawie ich treści. W takim przypadku utwórz jedną skrzynkę odbiorczą przypadającą na każdą z Twoich kategorii dokumentów, a następnie ładuj do nich dokumenty z pominięciem kroku ich opisywania.

Dla partnerów

Jesteś producentem sprzętu do skanowania? Zacznij współpracę z Unistore. Sprawdź korzystne oferty.

Dowiedz się więcej

FAQ - Baza Wiedzy

Najczęściej zadawane pytania pozwoliły nam stworzyć bazę wiedzy Unistore.

Dowiedz się więcej

Pakiety usług

Zobacz jakie pakiety stworzyliśmy z myślą o Tobie. Dopasuj ofertę Unistore do swoich potrzeb.

Dowiedz się więcej

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
DOTACJE NA INNOWACJE - INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ