Po utworzeniu konta administracyjnego i zalogowaniu się do systemu, administrator może utworzyć więcej kont użytkowników, którzy będą mieli dostęp do archiwum. Tworzenie użytkowników odbywa się w sekcji Użytkownicy w panelu administracyjnym:
Po utworzeniu konta użytkownika należy przekazać mu bezpośredni link do systemu, za pomocą którego użytkownik może zalogować się do archiwum Unistore.
W systemie istnieje możliwość tworzenia trzech rodzajów użytkowników:
- Administrator - ten użytkownik ma dostęp do wszystkich skrzynek odbiorczych i do wszystkich dokumentów wprowadzonych do archiwum oraz może zarządzać wszystkimi ustawieniami systemu.
- Pracownik - ten użytkownik ma dostęp do wybranych skrzynek odbiorczych oraz do dokumentów w archiwum w ramach przydzielonych uprawnień.
- Gość - ten użytkownik nie ma dostępu do skrzynek odbiorczych i może tylko przeglądać dokumenty, do których posiada dostęp w ramach przydzielonych uprawnień.
Po zalogowaniu użytkownik może zmienić hasło oraz własne ustawienia w profilu użytkownika za pomocą menu dostępnego po kliknięciu na nazwę użytkownika, widoczną w stopce systemu:
Skrzynki odbiorcze
Aby Pracownik mógł zarządzać skrzynką i opisywać dokumenty przesyłane do konkretnych skrzynek odbiorczych, skrzynki do których ma mieć dostęp należy skonfigurować w polu Obsługuje skrzynki odbiorcze:
Po dodaniu skrzynki, dany pracownik będzie widział tę skrzynkę w głównym panelu systemu oraz otrzyma automatyczne uprawnienia do wszystkich dokumentów przesyłanych do danej skrzynki.